CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 29 oktober 2009

Mijn eerste Award

Mijn eerste Award
Hiep hiep hoera.
vind het super leuk dat ik die kreeg.
Marian Bedankt voor je Award.

nu nog 10 eerlijke dingen over mijzelf.
moet ik even denken hoor

Ik ben 89 jaar en altijd bezig.

doe veel borduren.

en ook veel 3d kaarten maken.en stempelkaarten.

ben gek op tuinieren.

doe graag shoppen en vooral naar Genk met marian en ton daar is de koffie super.

en verder geniet ik van het leven zo goed als het kan.

en sta voor iedereen klaar als het nodig is.

zo hier mee moeten jullie het doen
want mijn pincode ben ik vergeten hahaha.

ik mag hem weer aan andere doorgeven .
maar er zitten zoveel goede hobbyisten op het net.
dus wil je hem graag mag je hem meenemen.






Geen opmerkingen: